De dag voor de Vlucht - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Rochelle Scheijndel - WaarBenJij.nu De dag voor de Vlucht - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Rochelle Scheijndel - WaarBenJij.nu

De dag voor de Vlucht

Door: Rochelle van Scheijndel

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

22 Februari 2016 | Nederland, Huissen

De meerderheid wint, ik ga een reisblog bijhouden. Op zich ook wel leuk voor later om het terug te lezen. Dusss hierbij mijn blog.

Het is vandaag dus de dag voor vertrek. Ik zit in de spanning en mijn gevoel zit in de knoop: Ik wil wel en niet tegelijkertijd. Maarja het is natuurlijk super vet dus dat gaat helemaal goed komen!

Mijn spullen zijn helemaal gepakt: Koffer 22,8 kg - Handbagage 13 kg (iets te zwaar maar we gaan het proberen) kleren voor de vlucht liggen klaar en natuurlijk zijn Koen en ik al via internet ingecheckt. Het laatste avondmaal is ook gegeten (Broodschotel, jammie) Niets is vergeten. Helemaal klaar voor de reis op wat kriebels na.

6 uur opstaan om op tijd op Schiphol af gezet te worden door mijn ouders. Voor de rest van de dag in het vliegtuig zitten en niets doen. 11.20 uur vertrekt het vliegtuig van Amsterdam naar Panama (KL0757) en dan met een kleine tussenstop van 2.45 uur van Panama naar San Jose (CM0391). We zouden daar om 19.44 uur lokale tijd aankomen (het is daar 7 uur eerder dan Nederland). De eerste nacht brengen we door in een hotel, om de dag erna met de bus naar Ojochal te gaan.

We gaan het zien.